Kolejna odsłona safrane Drukuj
Wpisany przez RedHead   
Renault zbudował wielką limuzynę ponownie, ale nie zaryzykował sprzedaży w europie. Safrane 2, bo o nim mowa, podobnie jak Koleos jest dziełem Koreańczyków. Napędzany on będzie jak na razie dwiema jednostkami napędowymi: 2.3 V6 - generującym 170 koni mechanicznych oraz zupełnie nową, dwulitrową jednostką o układzie czterech cylindrów w rzędzie. Oba silniki współpracować będą z automatyczną skrzynią biegów przekazującą napęd na przednią oś. Renault Safrane 2 jest zbudowany na bazie Samsunga SM5 (sprzedawanego tylko w Korei), który oparty jest o Nissana Teana (dostępnego tylko w Japonii). Obie konstrukcje (SM5 i Teana) oparte są natomiast o płytę podłogową Nissana Maxima oraz Altima. Nowy Safrane budowany jest w Busan w Korei Południowej.
    
    
    
  
  
 
 
 
 
Specyfikacja wersji z silnikiem V6:
Cena: od 75.000 do 81.000 AED (dirhamów) (1 AED = 1.03PLN)
Silnik: 2.3L 170 hp V6 / 226 Nm
Skrzynia biegów - 5cio stopniowa automatyczna
Waga: 1574kg
Długość: 4,82m
Prędkość max: 210 km/h ograniczona elektronicznie
Przyśpieszenie do 100 km/h: 10.9s
Spalanie: 10.2 l/100km
 
Specyfikacja wersji z silnikiem 2.0:
 Cena: od 60.000 AED
Silnik: 2.0, 4 cylindry w rzędzie, 140 hp / 196 Nm
 Skrzynia Biegów: 4-ro stopniowa automatyczna
 
 
 
(tylko dla krajów Zatoki Perskiej)
 
 
Co napędza moją safrankę?